Пошук

Календар

«  Квітень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Форма входу

Категорії розділу

навчання [3]
проекти [2]
життя факультету [3]
практика [0]
аспірантура [0]
свята [4]
кафедра ІТМ [0]
кафедра Менеджменту [0]
кафедра Менеджменту мистецтва
вступна компанія [1]
сесія [2]
екзамени [0]
заліки [0]
студентам [0]
Заочне відділення [1]
Розклад [0]
Вступ [2]
Питання, повязані зі вступом на факультет
культурно-мистецьке життя міста [3]
Конференції ІТМ [1]
конференції, що організовуються в межах факультету ІТМ
наукові конфреренції та проекти [5]
наукові конфреренції та проекти наукове життя
захисти [6]
захисти дипломів, кандидатських та докторських дисертацій
Events [2]
Події

Наше опитування

Абітурієнтом, студентом або викладачем якої кафедри факультету ІТМ Ви є?
Всього відповідей: 154

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2011 » Квітень » 28 » Відбувся всеукраїнський конкурс «Учитель року -2011»
19:32
Відбувся всеукраїнський конкурс «Учитель року -2011»

на фото члени жюрі конкурсу Учитель Року-2011

Всеукраїнський конкурс

«Учитель року -2011»

в номінації «Образотворче мистецтво»


Якісна національна освіта – це, насамперед, висококваліфікований педагог, який має всі можливості для самовдосконалення, новаторства, творчості. Наша держава докладає всіх зусиль для створення таких умов і прикладом цього є Всеукраїнський конкурс «Учитель року». Зокрема, номінація «Образотворче мистецтво» проводиться вчетверте. І цього разу гостинна Кіровоградщина радо вітала учасників на своїй землі.

Перший етап ІІІ Всеукраїнського туру конкурсу проходив з 6 по 15 квітня 2011 року.

Конкурс розпочався з роботи журі, яке протягом перших двох днів вивчало та оцінювало надіслані на конкурс матеріали учасників.Обов’язки голови журі виконував декан факультету історії та теорії мистецтв Львівської національної академії мистецтв, доктор мистецтвознавства, професор Шмагало Ростислав Тарасович. До складу журі було запрошено Бабенка Леоніда Вікторовича – заступника голови журі, декана мистецького факультету Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, професора, кандидата педагогічних наук, Трошкіна Олександра Васильовича - Завідувача кафедрою педагогіки та управління навчальними закладами Донецького інституту післядипломної освіти інженерно-педагогічних працівників, Капусенко Людмилу Михайлівну - вчителя образотворчого мистецтва Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. № 19 Миколаївської міської ради, Дойбань Ірину Миколаївну - вчителя Сакського НВК «Школа І ступеня №1» Автономної Республіки Крим, Марчук Жанну Станіславівну - вчителя образотворчого мистецтва гімназії № 290 м. Києва, Рублю Тетяну Єгорівну - викладача спеціальних дисциплін (малюнок, живопис, композиція) архітектурного відділення Вінницького будівельного технікуму, Савчука Анатолія Васильовича – вчителя образотворчого мистецтва, директора Нижньострутинської ЗОШ І-ІІІ ст. Рожнятівського району Івано-Франківської області, Трохименка Володимира Григоровича - вчителя образотворчого мистецтва ліцею №15 м. Чернігова, Фесенка Леоніда Віталійовича - вчителя образотворчого мистецтва Вацлавпільської гімназії Червоноармійського району Житомирської області

В третьому турі взяли участь двадцять сім учасників з різних областей України. Перший тур конкурсу включав оцінювання «Матеріалів», надісланих кожним учасником та «Презентація досвіду». У другий етап конкурсу увійшли дванадцять учасників – переможців першого етапу III туру конкурсу, які оцінювалися членами журі в номінаціях «майстер-клас», «письмова робота» (конспект уроку та методичний малюнок), «урок у школі», «самоаналіз уроку» та співбесіда з членами журі, яка передбачала дискусію з конкурсантами за змістом проблеми, поставленої вчителем на проведеному уроці. Школу, клас та назву уроку кожен конкурсант обирав для проведення шляхом жеребкування із числа заздалегідь підготовлених для цього конкурсу шкіл м. Кіровограда: «Вікторія-П», «Економіко-правового ліцею» та ЗОШ № 6 (з навчанням російською та українською мовами).

Голова журі вручив Диплом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України та грошову винагороду переможцеві конкурсу – Шлєєнковій Тетяні Миколаївні (Кіровоградська область) – I-е місце.

Дипломом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України та грошовою винагородою також було відзначено лауреатів третього (заключного) туру XVІ Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2011» у номінації «Образотворче мистецтво»: Осокіну Людмилу Владиславівну (Донецька область), Климову Ларису Віталіївну (Харківська область) – ІІ-е місце; Прокопів Наталію Анатоліївну (Волинська область), Архіпову Аліну Євгеніївну (Миколаївська область) – ІІІ-е місце, а Дипломом «Кращий сільський вчитель» - Вачкову Ірину Богданівну (Львівська область).

Фінал та урочисте закриття конкурсу відбулося в Обласному загальноосвітньому НВК гуманітарно-естетичного профілю (Гімназії-інтернаті-школі мистецтв), де відбувся святковий концерт, підготовлений учнями та випускниками Гімназії, нагородження дипломами та цінними подарунками переможців та лауреатів. У відзначенні учасників та організаторів Всеукраїнського конкурсу взяли активну участь львівський журнал-посібник для вчителів «Арт-клас», що презентував комплекти методичної літератури, Кіровоградська обласна рада та донецький благодійний фонд «Доброта», що нагородили учасників-переможців цінними подарунками. Від журі учасники-переможці були нагороджені науковими виданнями авторства голови журі Р. Т. Шмагала «Мистецька освіта в Україні сер. XIX – сер. XX ст.» та «Словник митців-педагогів України та з України в світі». Журі відзначило високий якісний рівень організації конкурсу з боку Кіровоградського інституту післядипломної педагогічної освіти ім. В. Сухомлинського, та НВК Гімназії –інтернату-школи мистецтв, що створили всі умови для конкурсантів та журі. Щільний графік проведення конкурсу супроводжувався чудовою культурною програмою, яка передбачала екскурсії до дитячої художньої школи ім. О. Осмьоркіна; до Павлиської ЗОШ ім. В. О. Сухомлинського; на Хутір «Надія»; до Свято-Богоявленського монастиря (с. Диківка); відвідування Кіровоградського художнього музею та двох приватних художніх галерей.

Культурно-творча атмосфера м. Кіровограда і особливо мистецько-педагогічний досвід НВК Гімназії-інтернату-школи мистецтв (директор А. Є. Коротков) по-суті виявлялися втіленням мрії провідних освітян і філософів Європи XIX ст., які прагнули поставити мистецтво у центрі всієї освіти. Реальні мистецько-педагогічні інноваційні здобутки згаданих закладів Кіровограда співзвучні з найпрогресивнішими деклараціями провідних парламентарів, соціологів та культурологів розвинених країн про XXI ст. - як століття творчості.

Загалом, конкурсанти продемонстрували високий педагогічний професіоналізм, багатий оригінальний досвід та творчі підходи до вирішення фахових проблем. Окремі проведені у школах уроки можна вважати виявом мистецтва педагогічної дії та високого мистецько-педагогічного хисту учасників-переможців.

Утім, у пропорційному співвідношенні якості щодо головних змістових ліній конкурсу (педагогічної та мистецької) перша суттєво домінувала над другою складовою. Чимало учасників, демонструючи високий рівень педагогічної підготовки, не змогли показати високі результати щодо власного та учнівського рівня виконання завдань з образотворчого та декоративно-ужиткового мистецтва. Тестування з питань мистецтвознавства та з питань загальнокультурного світогляду також виявило низький рівень обізнаності окремих конкурсантів. Деяке відставання у сфері знань з практики образотворчого мистецтва, мистецтвознавства та загальних культурологічних питань продемонстрували результати майстер-класів, уроків та тестових завдань. Вважаємо, що подолати відставання вчителів у цій сфері можна шляхом залучення до їхньої підготовки фахівців національних академій мистецтв України у Львові, Києві, Харкові. Зразковим прикладом професійної компетентності з образотворчого мистецтва став непередбачений попередньою програмою конкурсу майстер-клас члена журі, заслуженого Учителя України Л. В. Фесенка. Він віртуозно продемонстрував учасникам техніку і авторські секрети акварельного живопису по закінченні офіційної частини конкурсу.

Загалом, всі учасники конкурсу показали глибоку любов до своєї професії, вміння якісно формувати естетичну та мистецьку свідомість, художню культуру учнівської молоді. Вчителі продемонстрували розвиток в учнів творчого сприйняття світу поруч із власною мистецько-педагогічною підготовкою. Адже розвиток художньої культури кожного українця є єдиновірним шляхом протистояння згубній масовій культурі. Цей розвиток, закріплений у школі, має стати невід’ємною рисою кожного європейця XXI століття, нареченого «Століттям Творчості».



Голова журі,

доктор мистецтвознавства

професор,

декан факультету історії і теорії мистецтва

Львівської національної академії мистецтв

Р. Т. Шмагало

Категорія: наукові конфреренції та проекти | Переглядів: 744 | Додав: ITM | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Міні-чат

Друзі сайту