1.Роль
тьютора в процесі дистанційного
навчання у вищій школі. Вісник
Львівського університету. – 2005. –
Вип. 19. – Ч. 2. – С. 276–280.
2. Підготовка банківських
працівників шляхом інтеграції
традиційної та дистанційної форм
навчання. спеціалістів Соціально-економічні
дослідження в перехідний період
.(Збірник наукових праць) / Інститут
регіональних досліджень НАН України.
– Львів, 2005. – Вип. 6 (LVI). – С. 610-617.
3.Застосування
моделі дистанційного навчання в умовах
традиційного при підготовці банк.
працівників Вісник Львів. універ. –
2005. – Вип. 19. Ч. 2. – С. 276–280.
4. Модель
дистанційного навчання у процесі
підготовки банківських працівників.
Другий український
педагогічний конгрес./ Збірник
матеріалів конгресу. – Львів. ТзОВ
Камула, – 2006. – С. 326 –334.
5.
Педагогічні
аспекти підготовки конкурентоспроможного
фахівця банківської сфери за дистанц.
формою навчання.
Рідна школа. – 2007. – № 3. (926) – C. 66–69.
6.
Застосування
інтегрованої моделі традиційної та
дистанційної форм навчання при
підготовці банківський фахівців.
Сучасні проблеми лінгвістичних
досліджень і методика викладання
іноземних мов професійного спілкування
у вищій школі: Зб. Наук. праць /За ред.
В. Т. Сулима, С.Н.Денисенко. Ч.2.– Львів:
Вид. центр
ЛНУ ім.. Івана Франка, 2007.- С. 18 – 21.
7.
Організаційно-педагогічні засади
дистанційного навчання банківських
працівників. Монографія. – Львів: ЛІБС
УБС НБУ, 2007. – 300 с.
8. Формування
іншомовної культури фахівця шляхом
застосування ресурсів дистанційного
навчання. Педагогічна освіта: теорія
і практика.Педагогіка і психологія:
Зб. наук. пр. / РедкБехІ.Д.-К.: Університет,
2007. – № 87 – 160 с.
9.
Лінгвістичні
аспекти формування фахової
англомовної
комунікативної
компетенції у студентів економічних
спеціальностей.
Наукові
записки. Серія "Філологічна”.
– Острог: Вид. Національного університету
"Острозька академія”. – Вип.
9. –
2008.
– 634с.
10. Лінгвістична
компетенція як складова іншомовної
професійної комунікації майбутніх
фахівців. Науковий
вісник Волин. нац. унів. ім.
Л. Українки.
Філологічні науки . № 5 –
Луцьк: 2008. 550с.
11.
Від
лінгвістичної компетенції до фахової
комунікації у процесі викладання
іноземної мови. Міжн.
наук.-практ.конф. "Лінгвістичні та
методичні проблеми навчання мови як
іноземної”. Полтавський держ. пед.
університет ім. В.Г.
Короленка
Зб. наук.
пр.
/
Полтава. –
2009. 380 с.
12.
Використання
інтерактивних засобів навчання нового
покоління у процесі вивчення
іноземних мов.
Товариство "Рідна
школа”:
Історія і сучасність. Наук. альм.Ч.5.-Львів:
2009. 313 с.
13.
Формування
іншомовної комунікативної компетенції
студентів у процесі фахової підготовки.
Український
педагогічний конгрес./ Збірник
матеріалів конгресу. – Львів. ТзОВ
Камула, – 2010. – С. 326 –334.
14.
Методичні
рекомендації щодо самостійної роботи
при вивченні дисципліни "Професійна
іноземна мова” для студентів IV
курсу спеціальності "Банківська
справа”.
Порадник для студента.
Спеціальність
"Банківська
справа”
/ За заг. ред. Г.Я. Дутки. − Львів: ЛБІ
НБУ, 2007.
− 30
с.
15.
Методичні
рекомендації щодо самостійної роботи
при вивченні дисципліни "Професійна
іноземна мова”
для студентів IV
курсу спеціальності "Облік
і аудит”. Порадник для
студента.
Спеціальність
"Облік і аудит”
/ За заг. ред. Г.Я. Дутки. − Львів: ЛБІ
НБУ, 2007.
− 30
с.
16.
Методичні
рекомендації щодо самостійної роботи
при вивченні дисципліни "Професійна
іноземна мова”
для студентів IV
курсу спеціальності "Фінанси”.
Порадник для студента.
Спеціальність
"Фінанси”
/ За заг. ред. Г.Я. Дутки. − Львів: ЛБІ
НБУ, 2007.
− 35
с.
17. Англійська мова
для абітурієнтів.
Львів: ЛБІ НБУ, 2008;
18. Посібник
з ділової іноземної мови для студентів
дистанційної форми навчання.
Львів: ЛБІ НБУ,
(реком. МОНУ як навч.
посібник для студентів вищих навч.
закладів.) Львів: ЛБІ НБУ, 2005
19. "Короткий
довідник основний граматичних
явищ” для студентів
І-V курсів денної та заочної форм
навчання. Підготовлений
до друку 2010.
|