Пошук

Календар

«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Форма входу

Категорії розділу

навчання [3]
проекти [2]
життя факультету [3]
практика [0]
аспірантура [0]
свята [4]
кафедра ІТМ [0]
кафедра Менеджменту [0]
кафедра Менеджменту мистецтва
вступна компанія [1]
сесія [2]
екзамени [0]
заліки [0]
студентам [0]
Заочне відділення [1]
Розклад [0]
Вступ [2]
Питання, повязані зі вступом на факультет
культурно-мистецьке життя міста [3]
Конференції ІТМ [1]
конференції, що організовуються в межах факультету ІТМ
наукові конфреренції та проекти [5]
наукові конфреренції та проекти наукове життя
захисти [6]
захисти дипломів, кандидатських та докторських дисертацій
Events [2]
Події

Наше опитування

Абітурієнтом, студентом або викладачем якої кафедри факультету ІТМ Ви є?
Всього відповідей: 154

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Кудиба Світлана Миколаївна

П.І.Б.

Кудиба Світлана Миколаївна

Дата народження

25 .08. 74

Кафедра

мов та літератури

Предмети, що викладає

англійська мова

Науковий ступінь

кандидат філологічних наук

Напрямки діяльності

філологічні науки

Коротка автобіографія

Народилася 25. 08. 74 р. в с. Солонка Пустомитівського району. Закінчила Дрогобицький педінститут 1996 р. за спеціальністю "Вчитель англійської та української мов”. Працювала вчителем англійської мови у Загирянській основній школі Пустомитівського району 1996-2000 рр. Працює в ЛНАМ викладачем англійської мови від 2000 р. Захистила кандидатську дисертацію 2008 р. у Львівському національному університеті ім. І.Франка.

Публікації за останні 5 років

1. Алюзивне власне імя товарного знака // Вісник Львівського університету. Сер. іноземні мови. – Львів: Вид-во Львів. нац. ун-ту імені Івана Франка, 2005. – Вип. 12. – С. 149-154.

2. Мотивованість алюзивного власного імені – товарного знака // Мова і культура (Наук. журнал). – К.: Видав. Дім Дмитра Бураго, 2005. – Вип. 8. – Т. ІІ. – С. 290-295.

3. Поліфункціональність алюзивних власних імен у рекламних текстах (на матеріалі англомовної, україномовної та російськомовної реклами) // Вісник Чернівецького університету. Германська філологія. – Чернівці: Рута, 2006. – Вип. 290. – С. 107-117.

4. Структурно-текстові особливості алюзивних власних імен у рекламі // Мова і культура (Наук. журнал). – К.: Видав. Дім Дмитра Бураго, 2007. – Вип. 9. – Т. VII (95). C. 44-50.

5. "Сучасне зарубіжне англомовне мистецтвознавство. – Збірник статей. – Випуск 1. – Львів. – 106 с.

6. "Сучасне зарубіжне англомовне мистецтвознавство”. – Збірник статей. – Випуск 2. – Львів, 2007. – 88 с.

7. "Сучасне зарубіжне англомовне мистецтвознавство. – Збірник статей. – Випуск 3. –Львів, 2009. – 63 с.

8. "Сучасне зарубіжне англомовне мистецтвознавство. – Збірник статей. – Випуск 4. – Львів, 2009. – 67 с.

Міні-чат

Друзі сайту